TikTok și Instagram Reels au un nou rival – Youtube shorts
Google devine un rival pentru TikTok și Instagram Reels cu Youtube Shorts. Funcția Shorts de la Youtube a început să fie lansată pentru utilizatorii din Statele Unite, după ce fusese disponibilă doar pentru utilizatorii din India.


Funcția oferă experiență video similară cu TikTok, prin crearea de clipuri scurte verticale.
Youtube a anunțat anul trecut o nouă funcție denumită Shorts, un format de scurtmetraj similar cu TikTok. La aproape șase luni de la anunț, Youtube a început în cele din urmă să lanseze caracteristica beta în SUA (prin XDA Developers).
Youtube a dezvăluit că Shorts are zilnic peste 3,5 miliarde de vizionări și datorită creșterii popularității funcției, numărul de utilizatori din India s-a triplat în luna decembrie, în 2020.
Youtube Shorts pot avea până la 60 de secunde și apar pe pagina de pornire, dar pot găsite și în feed, de la canalele la care ești abonat.
Chiar dacă oferă o experiență similară cu TikTok, Youtube Shorts nu este atât de bogat în caracteristici în forma sa actuală. În schimb, TikTok continuă să crească în popularitate și se estimează că va ajunge la 1,2 miliarde de utilizatori activi lunar, în medie, în 2021.
Google nu a dezvăluit încă exact când va fi lansată funcția la nivel global. Pe blogul Youtube poți găsi mai mule informații despre cu funcționează Youtube Shorts și toate caracteristicile sale.