← Zoom out

Ești activ pe TikTok? Patru pași care nu ar trebui să lipsească din strategia ta

Tocmai când credeam că rețelele sociale au atins apogeul, prin Facebook, Instagram sau WhatsApp, a apărut TikTok. De atunci, această platformă se tot dezvoltă, atrăgând chiar și atenția brandurilor mari.

Echipa Zoom in Cartela Vodafone
15 Jun 2021  |  4 min
Ești activ pe TikTok? Patru pași care nu ar trebui să lipsească din strategia taEști activ pe TikTok? Patru pași care nu ar trebui să lipsească din strategia ta
Foto: Pexels
Let others know:

Join the conversation:
0

De la provocări, la tutoriale, clipuri funny sau în stil „How to”, TikTok aduce multe tips&trick de cum să-ți promovezi ideile, creativitatea, umorul, glumele, hobby-urile, talentele sau chiar afacerea proprie. Dacă ai deja un cont TikTok și îți planifici strategia pentru dezvoltarea lui, iată câțiva pași prin care poți începe.

Studiază și înțelege algoritmul TikTok

Câteva idei despre algoritmul TikTok au fost prezentate și în articolul: Sfaturi și trucuri pentru TikTok. Cum poți avea succes pe cea mai populară rețea socială. Înțelegerea acestui algoritm te ajută să creezi clipuri care au șansa să ajungă în pagina For You. Peste 75% din timp, utilizatorii TikTok îl petrec pe această pagină. Aici sunt promovate cele mai virale video-uri. Pentru a genera conținut pe pagina For You, algoritmul TikTok analizează:

  • Setările contului tău: descrierea de profil, imaginea de profil, ce conturi urmărești, ce clipuri apreciezi. De aceea, atunci când îți creezi contul, este recomandat să atașezi o imagine cât mai clară, să completezi rubrica de Bio, să adaugi link de Instagram sau Youtube dacă ai deja, hashtaguri și informații cât mai clare despre rolul contului tău;
  • Calitatea clipului tău și informațiile despre el – TikTok urmărește atât numărul de vizualizări pe care îl are clipul tău, cât și ce hashtag-uri ai folosit, ce descriere ai, muzica din clip. Așa că, nu te sfii să folosești hashtag-uri populare, melodiile care sunt deja în topul TikTok și încarcă filmulețele tale la cea mai bună calitate;
  • Rata de vizionare completă a clipului și durata medie de vizionare – TikTok urmărește în ce măsură clipul tău este vizionat până la final. Dacă primește și like-uri, comentarii sau share-uri, cu atât mai bine. De aceea, creează clipuri cât mai scurte, dar de impact.

Aceste câteva condiții pot duce clipurile tale în pagina de For you, de unde vor primi like-uri, comentarii, share-uri sau followers noi.

Stabilește subiectul sau tema TikTok-urilor tale

Potrivit unui raport făcut de Mediakix.com, există un top al celor mai populare și bogate în conținut 11 categorii TikTok.

  • Divertisment
  • Dans
  • Umor, glume și farse
  • Fitness / Sport
  • DIY
  • Frumusețe și îngrijire a pielii
  • Modă
  • Gătit și rețete
  • Life Hacks, Sfaturi și Wellness
  • Animale de companie
  • Activități în aer liber
Mediakix- TikTok-Categories-Hashtags-Chart-961x1024

Urmărește aceste 11 categorii și vezi în care dintre ele s-ar include, cel mai bine, clipurile tale sau l-a care te-ai pricepe cel mai bine. Ce îți este ușor să faci: divertisment, dans, glume, tutoriale despre cum să gătești? Poate fi chiar un mix între 2-3 categorii. Odată ce ai stabilit direcția, conturează o strategie.

Căror tipuri de utilizatori vrei să te adresezi? Ce vârstă au, ce interese au? Gândește-te cât de des vrei să publici și în ce vor consta aceste postări. Crearea unei strategii de conținut te va ajuta să te organizezi mai bine, să îți stabilești niște teme, idei, să găsești echilibrul între calitatea și cantitatea clipurilor tale.

Postează constant pe TikTok și urmărește-ți succesul

Fii activ pe TikTok. Prezența ta constantă în această platformă este crucială atunci când vrei să îți crești numărul de followers, likes and shares. În plus, platforma TikTok va promova contul tău în For You, pe măsură ce îl vede din ce în ce mai activ. De asemenea, pe măsură ce postezi, urmărește numărul de vizualizări, like-uri, share-uri și răspunde la comentarii. În funcție de reacțiile primite îți poți dezvolta clipuri și teme noi.

Pentru trafic și distracție nelimitată pe TikTok, Vodafone a inclus în pachetul de servicii o nouă ofertă. După ce am oferit gratuitate pentru folosirea WhatsApp, Facebook și Instagram, am inclus pe listă și platforma TikTok. Astfel că la Cartela Vodafone poți beneficia acum de o ofertă specială, care te ajută să creezi clipuri TikTok fără să ai grija facturilor de internet. Ai TikTok gratuit, așa că poți crea câte video-uri vrei, fără ca traficul tău să fie contorizat.

În luna iunie, comandă online Cartela Vodafone și ai Oferta 6€ cu doar 4€ credit în prima lună. Oferta include TikTok nelimitat, 60.000 MB internet, minute și SMS-uri nelimitate în rețea, 2000 minute și SMS-uri în orice rețea națională, din care 300 minute internaționale.

Alătură-te trendurilor

Dacă ești o persoană creativă mai ales pe partea de video, TikTok îți oferă posibilitatea să creezi tu noi challenge-uri. Adică, o idee de clip care poate fi preluată și interpreta și alți useri. Cu cât este mai originală, amuzantă, smart sau cool, cu atât are mai multe șanse să urce în top. De asemenea, te poți alătura challenge-urilor deja existente pe TikTok.

Din contul tău, selectează lupa de „Discover” și acolo vei găsi cele mai populare provocări și hashtag-uri pe care le poți folosi. Unul dintre trendurile cool în TikTok este Lip-Sync. Adică să mimezi versurile unei melodii preferate și să îți sincronizezi mișcările într-un mod cât mai creativ și dinamic în funcție de textul piesei. Pentru a crea un clip în stil Lip Sync, deschide aplicația TikTok apasă butonul „+” din bara de jos.

Apoi, din bara de sus, apasă pe „Add Sound”. Din playlist-urile TikTok Viral, TikTok Top 40 sau orice altă listă, alege o melodie pe care vrei să te sincronizezi.

trenduri-tik-tok

După ce ai ales piesa, revino la ecranul de înregistrare. În partea dreaptă a ecranului, există o pictogramă „Trim” (o notă muzicală și o foarfecă). De aici poți selecta care parte a melodiei îți place cel mai mult. După ce ai selectat melodia, ea va rula pe fundal, în timpul înregistrării tale, astfel încât să îți poți sincroniza creativitatea cu ritmul piesei.


Echipa Zoom
Zoom by Vodafone nu este despre tehnologie, ci despre ce poți face tu cu tehnologia. Și despre toate modurile în care tehnologia îți face viața mai ușoară. Zoom îți arată totul în detaliu. Ready?


>