← Zoom out

Cum faci asocierea serviciilor în My Vodafone

Asocierea serviciilor în contul My Vodafone se poate face atât din browser, cât și din aplicație. Opțiunea „Asociază servicii” este disponibilă în contul tău, în meniu, imediat ce te-ai logat. Pentru a efectua asocierea serviciilor, vei avea nevoie de câteva informații din contractul tău: codul de client sau numele de familie, CUI-ul, dacă ai companie, numărul de telefon și email-ul. Urmărește tutorialul de mai jos pentru a vedea cum poți asocia serviciile în My Vodafone.

Echipa Zoom in My Vodafone
2 Jun 2021  |  0 min
Let others know:

Join the conversation:
5

Echipa Zoom
Zoom by Vodafone nu este despre tehnologie, ci despre ce poți face tu cu tehnologia. Și despre toate modurile în care tehnologia îți face viața mai ușoară. Zoom îți arată totul în detaliu. Ready?
  • Nu reusesc sa asociez servicii in cont chiar daca am scris bine cod client si nume.
    Am semnalizat de nenumarate ori telefonic si nu sa remediat.
    Acum am primit factura dar in contul vechi mai aveam asociat un abonat persoana in varsta si doresc sa platesc si pentru ea.
    Ce ar trebui sa fac ca de telefoane sunt satul….

  • Imi este imposibil sa creez un cont My Vodafone din orice browser. Imi este imposibil si sa platesc factura fara creare de cont, butonul de plata e inactiv. La operatorii dv, timpul de asteptare e de 45 de minute. Nu mai pot accepta sa platesc ca in 1977, cu cash in mana. O rezolvati sau reziliem.



  • >